Działaj jak agencja. Obsługa social media

Nie wystarczy pojawić się tu i tam, założyć stronę internetową. Trzeba też jeszcze znaleźć odpowiednią oprawę graficzną do swojej reklamy i hasło. Przy tak dużej konkurencji nie jest łatwo się przebić, nawet z ogłoszeniem reklamowym.

Obsługa social media

Ciekawa i obecnie najczęściej ruchoma forma reklamy przyciąga uwagę, skupia na sobie wzrok. Taki kolorowy, migoczący baner dobrze jest wstawić na portal internetowy. To dzięki temu, zacznie się mówić, dyskutować i komentować konkretne wydarzenia. Magnesem każdego artykułu reklamowego jest chwytliwe hasło, zwracający uwagę nagłówek, na przykład tak się dzieje przy artykułach sponsorowanych.

Jak agencja w social media

Nagłówki przyciągające uwagę, to te wzbudzające ciekawość, obiecujące korzyści, bazujące na emocjach. Wykonanie graficzne, jeśli jest właściwe, powinno być przyjazne i przyciągać uwagę. Najlepsze efekty daje połączenie reklamy offline z internetową, taka reklama działa uzupełniająco. Uczucia to bardzo ważny czynnik reklamowy. Jeśli coś nam się podoba, lubimy to, o wiele chętniej sięgamy po produkt, który nam się pozytywnie kojarzy. Wzbudza dobre uczucia czy wspomnienia. Dlatego też reklama powinna bazować na skojarzeniach. Pozytywnych. Nie trzeba wówczas o wszystkim mówić wprost. Niedopowiedziane rzeczy o wiele lepiej działają na wyobraźnie, gdyż… każdy dopowie sobie co chce, a y już nie musimy za to płacić. NA portalach można dowiedzieć się o różnego rodzaju nowościach i to jest właśnie siła portalu społecznościowego. Chcąc być trendy, należy wsłuchać się w opiniotwórczy głos portalu.

Zostaw swój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *