Marketing szeptany na forach. Marketing społecznościowy

Coraz większe znaczenie w kampaniach reklamowych prowadzonych w internecie odgrywają portale społecznościowe. Ogromna liczba użytkowników portali przyciąga całe rzesze reklamodawców. Ich udział w reklamie wykazuje cały czas tendencje wzrostowe. Stopień oddziaływania portali społecznościowych jest porównywalny z oddziaływaniem telewizji. Zaczynają zabierać telewizji odbiorców, użytkowników reklam.

Marketing społecznościowy

Media społecznościowe są platformą wymiany informacji i poglądów. Nie mo,zna tam ani nic kupić, ani nic sprzedać, ale ich siła polega na powiadamianiu uczestników o wydarzeniach, produktach i usługach. Dlatego są takie bezcenne. Pojawianie się nazwy twojej firmy na portalu społecznościowym, zbieranie opinii i lajków jest bardzo istotne z uwagi opinię, jaka się tworzy o firmie. Chodzi również o świadomość, że takie usługi czy sklep istnieją. Kolejnym krokiem reklamowym jest wyjście do szerszego grona klientów poprzez pozycjonowanie.

Marketing szeptany na forach i portalach

Media społecznościowe są w stanie wypromować markę, ale też przypiąć skutecznie komuś łatkę. Modne obecnie „hejty” przesądzają o sukcesie finansowym bądź nie, całego przedsięwzięcia. Dużo trudno nam się chwali kogoś, czy coś niż gani. Rzadko dzielimy się z kimś uwagami, jeśli załatwiliśmy sprawę pozytywnie, jest to oczywiste. Natomiast przy negatywnym produkcie, czy źle wykonanej usłudze rozpętujemy burzę złości. Dlatego też media społecznościowe mają ogromną siłę, gdyż zła opinia rozchodzi się jak kręgi na wodzie. Popularną formą reklamy jest umieszczanie na portalu banera reklamowego lub ogłoszenia.

Zostaw swój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *