Marketing w mediach społecznościowych

Rosnąca popularność mediów społecznościowych nabiera coraz większego znaczenia pod względem prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych w poszczególnych firmach. Na portalach spotykamy się, żeby wymienić poglądy, pogadać i pożartować, nie wychodząc z domu. W tę płaszczyznę wzajemnych kontaktów znakomicie wpisują się wszelkie działania reklamowe.

marketing w mediach społecznościowych

Portale są liczne, grupują zazwyczaj po kilkaset tysięcy członków, pojawienie się na portalu z nazwą firmy, ogłoszeniem o wydarzeniu skutkuje naprawdę istotną promocją. Media społecznościowe mają charakter opiniotwórczy i zaczynają być medium zagrażającym pozycji telewizji. Choć obecnie może nie jest to jeszcze tak bardzo widoczne, to sami zainteresowani, czyli portale i telewizja, odczuwają już skutki internetowej ekspansji. Spadają telewizyjne wpływy z reklam, to pierwszy sygnał świadczący o tym, że coś się zmienia.

Dlaczego marketing w mediach społecznościowych

Pojawienie się na portalu z banerem reklamowym, czy w marketingu szeptanym to natychmiastowy wzrost zainteresowania firmą i produktem. Takie działania trzeba niestety regularnie powtarzać, gdyż reklama trwa chwilę i przychodzi następny produkt czy wydarzenie, należy ustawicznie stosować wzmocnienia i przypominać o swoim istnieniu. Reklamy w postaci banerów czy ogłoszeń, pojawiają się w interesującej, barwnej szacie graficznej, migają i przyciągają uwagę. Jeśli staną się tematem rozmów, tym lepiej. Temat zyska szersze znaczenie.

Reklama w mediach społecznościowych coraz bardziej się liczą

Reklamy na portalu notują coraz wyższe wskaźniki zainteresowania i przekładają się w firmach na konkretne zyski.

Zostaw swój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *