Najlepsza agencja social media: Społeczność to klucz

Najnowsze badania opinii publicznej stwierdzają, że większość z nas uważa się za osoby odporne na działanie reklam. Niemniej z drugiej strony, na pytanie skąd wiesz o danym produkcie, pada najczęściej odpowiedź, że z reklam. Chętniej też sięgamy po rzeczy o których coś wiemy, uważamy, że są nam znajome.

Najlepsza agencja social media radzi

W internecie popularną formą reklamowania produktów i nowych towarów są banery. Wysuwają się na portalach internetowych, wjeżdżają niespodziewanie na monitor podczas czytania wiadomości na portalach informacyjnych, zasłaniają pocztę elektroniczną. Pożądaną alternatywą dla banerowego marketingu stał się content marketing. Jest to promowanie towarów i usług przy jednoczesnym budowaniu wizerunku firmy. Czyli coś co nadąża za duchem i potrzebami epoki. Po zbudowaniu strony internetowej, jakby obowiązkowego komunikatu marketingowego o firmie, obudowujemy ją innymi działaniami marketingowymi. Bo to jest tak, że informacja, jaką zyskujemy na portalu jest uważana za nie reklamę. To informacja, a nie nachalne wpychanie towaru. Na portalach bowiem niczego się nie kupuje ani nie sprzedaje. Nie bierzemy pod uwagę tego, że jak już się dowiemy o czymś, to następnie poszukujemy danego towaru. Większość z nas poszukuje wartości, to znaczy chce kupić dobry towar za odpowiednią do niego cenę, niekoniecznie najniższą. Choć jesteśmy przekonani, że kupujemy świetnie, ze dokonujemy najkorzystniejszej transakcji, przemyślanej i intratnej. Na tym polega siła oddziaływania reklamowego. Zyskuje i klient i nadawca reklamy.

Zostaw swój komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *